Vad tycker ni ?

God morgon!
Nu har ina och hanna precis åkt hem, stackars mig!
Har ingen aning om vad jag ska göra idag faktiskt, tänkte kanske höra om nån ville följa med till sollentuna centrum och bara gå runt.
Men ja, vi får se hur det blir med det! Tänkte kolla med ellenpellen om hon kanske vill hänka. Eller om jag åker hem till henne så kan jag få se dansuppvisningen på göta lejon! Haha, som sagt.. Jag har INGEN idé om vad jag ska göra! Eller jo, jag vet nu att jag typ ska klä på mig, sminka mig och platta håret. Sen typ städa mitt rum -.- hanna och ina är helt hopplösa, haha! Det blir alltid som stökigast när dom är här :p

Men igår iallafall så kollade jag hanna och ina på The Accidental Husband den var faktiskt ganska bra. Orkar inte förklara handlingen för det kommer låta så komplicerat, men det rekomenderas! Sen så hyrde vi också Sex And The City The Movie för att jag inte hade sett den, fast klockan blev så mycket och ina somnade efter ett tag, så jag får väl kolla på den själv sen idag.

men nu ska ni få veta lite saker som jag funderar på,
antingen att ni tipsar om vad jag/ina kan skriva om för att det ska bli roligare att läsa bloggen 
eller 
så tänkte jag faktiskt starta en egen blogg, dels för att ina aldrig skriver -morr- och för att jag lixom vill ha en egen! 
vad tycker ni? :)
för isåfall så tänkte jag starta den idag, så kunde kanske ellen hjälpa mig med header och design och sånt. Menmen.. vi får se!

Oj shit vad långt inlägget blev såg jag nu, haha! Men ska gå och göra mig iordning nu.
Puss

Resultatet på lakanen när ina somnar med smink "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0