upp och ner!

tjänaah!

nyss kommit hem från första dagen i skolan, det har väl varit lite upp och ner den här dagen..

upp:
fått träffa frida, filippa, frida och alla andra och fått väldigt många skratt, och mycket beröm för mitt hår :p haha! och andra roliga grejer har väl också hänt, men kommer inte ihåg just nu ;)

ner:
en person -nämner inga namn- har ignorerat mig, som jag verkligen inte trodde skulle ignorera mig, och så är det lite andra grejer också som jag tyvärr inte delar med mig så här!

jaja.. orkar inte tänka på det nu för det får mig på dåligt humör, så jag försöker mest släppa det och hoppas på att morgondagen blir bättre.. men nu ska jag nog packa lite så att mamma inte väntar i evigheter när hon ska hämta mig ;)
PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0