tröött !

HALLU !§

Gissa hur jag började skoldagen idag då? yes....prov! :S
A, hade No-prov. Trodde att jag skulle vara supernervös, men det pirrade inte änns lite i magen ;)
Men jag själv tyckte att det va ganska svårt fast jaja, tror (höhö., hoppas) att det gick bra;D
Sen hade jag biologi. Serriöst, finns det nått tråkigare? tror serry nt det !
Men aa...sen hade vi data och syslöjd. Och sist hade vi engelska, asså gud! går i världens lättaste grupp !! :S
Serriöst...! Vi har typ 10 glosor på en vecka och asså typ, enemy? different? jaja, lätt iallafall ! ;O

Men aa.., sen efter skolan skulle jag egentligen hem till sjuklingen men var för tröött så...


Hejdå! /i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0