tidig sängdags

Så.. Nu har jag precis kollat på glee och ska snart typ göra mig i ordning för sängen och lägga mig och läsa, är verkligen as trött, har varit en ganska lång namnsdag haha!

Men imorn så blir det först skolan 9-13:30 sen så blir det hem och byta om till ridkläder och sen ta bussen till stallet. Sen efter jag har ridit så åker jag hem och dushar och gör mig i ordning och åker till gården och umgås lite. Sen så efter hannas och inas träning så åker vi hem till mig och slaggar här ;D
det är mina planer :)
Lördag och söndag vet jag dock inte vad jag ska göra. Blir väl kanske att jag och ina drar till sollentuna centrum på lördagen när hanna är på dans eller om vi orkar :/ haha!
menmen.. nu ska jag tagga, ha en fortsatt trevlig kväll :)
pusspuss och god natt!

Det här fick jag av mamma idag :)







Min "säng/sov" outfit ;D hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0