stort tack!

Tjena mittbena!
Kom hem från stallet ganska nyss, var där med Frida, Filippa (lippa) och Fanny, det mesta vi gjorde var väl typ att garva, men så brukar det ju bli när man är med dom tjejerna!
Iallafall, idag i skolan så har min dag varit väldigt upp och ner pga en person -nämner inga namn- inte vill vara min vän längre sen igår. Och det har fått mig att må väldigt dåligt för det var en väldigt speciell person för mig. Men jag har ändå varit väldigt glad tack vare mina söta små glädjespridare frida, lippa, julia och nela. Speciellt frida och filippa som märkte att det var nånting fel med mig direkt imorse. Sen gjorde dom mig mycket gladare och det blev ändå en massa as garv i bibloteket bl.a!
- Älskar er stort tjejor, är så himmla tacksam för att ni finns -
Sen efter skolan så åkte jag med lippa och frida till stallet för dom skulle rida, och jag hade inget bättre för mig så jag hänkade på.
Och nu sitter jag här och känner på min knöl som jag kände att jag hade fått igår morse typ under örat. Har ingen aning om vad den kommer ifrån, rätt så skumt faktiskt :$
Men nu ska jag fixa ihop nånting att käka.
Hörs kanske senare.
Pusspuss


haha, bara för att jag är så ful när jag skrattar och julia är så ful när hon äter klubba, men ni ser. Man kan faktiskt skratta även fast man är sårad om man har dom bästa vid sin sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0