SOV GÖTT!'

hääääjsan !<3

Är uttråkad...ska väl snart sova antar jag, men jaja. Gör väl den där som gurk gjorde förut x) Bara för att jag är så sjukt tråkig idag :P HAHA!'

Du heter: Ina
Låt som när du är ledsen sörjer till? ehm...ingen anning!
Vad tror folk om dig? De flesta som jag har hört tror att jag lixom är mycket "tjejigare" än vad jag är... 
Stämmer det? Asså både och...(:
Vad säger du för att imponera på någon? Oj, haha...svår fråga x)
Hur imponerar man på dig? Om man lixom är sig själv
Brukar du skratta för dig själv? Ja vadåra? HAha....jag är ju rolig !;)
Var bor du? Kärrdal (Sollentuna), Stockholm
Trivs du där: ja, oftast
Äger du några converse: nepp
Sprit, cider, vin eller öl: Men hallå? jag är 12 ?!
Brukar du bli för full: -samma svar på den övre-
Vad har du för mobil operatör: comviq bäst !
Är du allergisk mot något: Räknas tvillingbror? haha....
Nästa mål i ditt liv: Öhm...vet faktiskt inte ! ;D
Hur svarar du i mobilen: halluu? ;)
Vem ringde du senast? hmm....var nog mamma :P
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: haha! Tror dom att jag ska minnas det här? :$
Sov du ensam: mm
Brukar du komma i tid: hehe, oftast x)
När mår du bra: när jag inte mår dåligt
Hur känner du dig nu: T R Ö T T !' 
Vanligaste färg på dina kläder: blir nog svart :P
Vad tycker du om fötter: ...?
Vad saknar du: Min bästavän !
Hade du en bra kväll igår: Jodå! Hade ju träning
Favorit dryck på morgonen: juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött
Är du blyg? ja, ibland
Sysslar du med någon idrott: Cheer !
Vill du hellre ha mail än brev: ehm,,,ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Har du spytt offentligt: aa...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: haha, driva runt!
Är du nöjd med ditt liv: yes
Är du bortskämd: Många tycker det, och a, ibland är jag nog det. Men mest nej
Vad gör du i morgon: Skolan :(
Vad är det värsta du vet? När vänner sviker 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på..
Vad behöver du just nu? sommar!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? typ.. ingen aning :p 
Vad längtar du till? spanien !
Vad använder du för shampoo? oj...vad heter det?...
Hur gammal är du: 12
Tycker du om någon just nu: heehe, privat fråga? Men nej...inte på det sättet
Om fem månader: Ska jag soooola!
Du samlar på: minnen
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma
Gillar du golf: Usch nej! Har inge tolamod för sånt :Z
Vilken tid gick du upp idag: minns nt
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: nej, ska sova så...
Vad ska du göra ikväll: sova?!
Är det okej att gråta: alltid!
Laddar du ner musik och film från Internet: nejj
Vad skulle du göra om du vann en miljon: skrika...JAAAAAAA!
Bär du glasögon eller linser: ja
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: inte så värst
När går du upp ur sängen en helgmorgon: hehe.....1 ?
Har du piercing: öronen ?
Vill du gifta dig: kanske...
Vill du ha barn: Nej !
Solar du ofta: aa, när det är sommar!
Är du bra på att laga mat: haha....roligt ;)
Gillar du att dansa: självklart!
Är du flygrädd: inte ett dugg
Hur vig är du: hehe, spagat på båda benen ;P
Vad dricker du helst när du är törstig: helst mjölk eller vatten
Vilken är din favoritglass: melon!
Tror du på ett liv efter döden: nej
Tycker du om sushi: Favvo maten !
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: japp
Har du tandläkarskräck: aa....
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska helt klart
Vilken ögonfärg har du: blå ^^
Har du någon gång gråtit dej till sömns: aa
Biter du på naglarna: nej, river bort dom
Hur ofta tränar/motionerar du: jämt!
Senaste låt du hörde: Dj cammy- i wanna grow old with you
Vad gör du på helgerna: tränar och vännerna
Är du bäst:  nej, bättre än bäst! HAHAH!'



Sov gött :)§
/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0