sorryyyy!

God morgon!
Förlåt för väldigt dålig uppdatering igår men jag fick lixom aldrig tid efter jag hade varit i sollentuna centrum.
Men iallafall, i centrum så träffade man många bl.a nela, ollie, helena, maddie, linnea, ellen och nette.
Trevligt trevligt, vad gjorde man där då.. Typ gick runt och kollade, åt sushi, köpte "När jag hör din röst" (andra twilight boken), och så drack jag och nela en frapino.. Haha, ovanligt ;)
Men sen så hyrde jag och mamma lite filmer, jag hyrde "Dumpa honom" den var faktiskt jättebra. 
Sen så åkte vi till mari och firade henne (som fyller år idag) och det var väldigt trevligt!! :)

Men vad ska man göra idag då?! Hm..
Klockan 4 så hade mamma nån överraskning till mig :$ pirrpirr..
Hehe, men annars vet jag faktiskt inte! Blir väl kanske bara en slappa hemma dag idag, rensa lite tankar kanske vore skönt med tanke på mitt lilla utbrott som jag fick igår..!
Juste, så måste jag göra matteläxa! Äh, det får bli en sån dag ;)
Men nu ska jag ner och käka lite frukost!
Puss 


bjuder på en liten omgjord fjortisbild som togs igår på väg till centrum ;D

Kommentarer
Postat av: lovisa

älskar dig!:) <3

2010-01-24 @ 15:05:01
URL: http://lovisastrom.blogg.se/
Postat av: felicia

älskar dig med gumman, det var för längesen sist! <3

2010-01-24 @ 17:47:03
URL: http://feliciaoina.blogg.se/
Postat av: ellen

min fjortis ;) <3

2010-01-26 @ 13:41:33
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0