snodde en liten rolig grej från min systers blogg ;)

om 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
o ja, en massa grejer!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade inget!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej det hoppas jag verkligen inte :P haha!

4. Dog någon som stod dig nära?

nej, inte vad jag kommer ihåg..

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet (sommarlovet) och Danmark (sommarlovet)

6. Vilka länder skulle du velat ha besökt?
innan vi bestämde att vi skulle till trukiet så ville jag gärna åka tillbaka till Spanien eller Grekland

7. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
o, ja!

8. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
18e maj och 5e och 6e november

9. Vad var din största framgång 2009?
oj, har faktiskt ingen aning..

10. Största misstaget?
tänker faktiskt inte dela med av det, personliga anledningar

11. Har du varit sjuk eller skadat dig?
har väl varit förkyld, och så tror jag att det var det här året jag stukade foten från att ramla från ett tak ;P

12. Har någon i din familj varit sjuk eller skadat sig?
pappa fick operera benet, och så har dom väl varit lite förkylda typ :p

13. Bästa köpet?
oj, kommer faktiskt inte ihåg!

14. Vad spenderade du mest pengar på?
säkert typ kläder, smink och bio :p

15. Gjorde någonting dig riktigt glad?
vänner gör mig alltid glad, därför blev jag väldigt glad när jag hittade en ny bästavän

16. Vilken va den bästa festen du va på 2009?
HA! inte en blekaste aning faktiskt

17. Vilken va den sämsta?
oj, ingen aning :p

18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Beyoncé - Halo, If I were a boy Jay sean ft lil wayne - down
och säkert många fler som jag inte kommer på :p

19. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mitt humor har blivigt en aning sämre, men jag är fortfarande väldigt glad!

20. Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt till på saker innan jag gör dom, och att jag skulle trott på personer runt om mig mer som älskar mig!

21. Vad önskar du att du gjort mindre?
misstag och så finns det ju saker som man ångrar!

22. Hur tillbringade du julen?
i bjurs med tjocka släkten

23. Blev du kär i år?
o ja!

24. Hade du riktigt skönt sex någon gång i år?
haha, nej faktiskt inte :/

25. Favoritprogram på TV?
simpsons, family guy och the hills har nog varit på topp 3 i år

26. Bästa boken du läste i år?
Tillsammans första, andra och tredje boken :)

27. Största musikaliska upptäckten?
det är nog gitarren som jag har suttit fast med vid vissa lägen!

28. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
ha! som om jag kommer ihåg det.. typ... ingen aning :P

29. Något du önskade dig men inte fick?
en ny mobil -.-

30. Vad var den bästa presenten du fick 2009?
pengar, halsband av hanna och en mascara av mamma

31. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
var typ med familjen mm.

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
japp..

33. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
oj öhh... ingen aning :p

34. Vad fick dig att må bra?
hanna, ina, ilias, förra klassen och min älskade famlij

35. Vilken kändis var du mest sugen på?
typ.. Robert Pattison och Taylor Lautner, fast mest robert ;)

36. Vem saknade du?
många.. ellen, amanda, ida, emma och många från gammla klassen

37. De bästa nya människorna du träffade?
Ella, Ilias.. gick i min klass förut, men vi blev mycket bättre kompisar, och det är jag verkligen glad över

38. Såg du någon bli slagen 2009?
japp, fast mest på skoj lixom ;)

39. Slog du någon?
inte vad jag kan komma på..

40. Blev du slagen?
har säkert hänt, men mest på skoj då tror jag ;)

jaja, det var detdet :P
Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0