snabbt inlägg!

Så där, nu har jag precis kommit hem från sateliten och kollat lite på "Bästa 6an"
Fick tyvärr inte se våran klass, men man får väl hoppas att det går bra för dom :)
Har bytt om till ridkläder nu och 5 över halv 3 går min buss till stallet, så ja.. Jag har tid iallafall!
Men nu får ni en kort uppfattning på hur resten av min dag kommer se ut (enligt planerna)

* Åka till stallet
* Rida
* Mamma skjutsar mig till pappa för att hämta kläder mm
* Hem till mamma och dusha och göra mig i ordning
* Äta middag
* Åka till gården
* 22:00 När gården har stängt, hem till Hanna
* Kolla på nån film hos Hanna
* Slaggish hos Hanna :)

Men nu måste jag packa lite till mamma.
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Niki

Hehe XD vi kom inte mee ... men ja bryr mig inte :) XD vafan vi mötte 6I och Mikaelskolan Mikaelskolan vann o ja skrek över hela satelliten ba: FAN JÄVLA SKITSKOLA!! o så stod dom från Mikaelskolan breve mig :S dom fick typ damp på miig

2010-01-22 @ 20:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0