sjuuk!

God morgon allihoppa!
Eller nja.. kanske inte god morgon men jaja,
jag blir hemma idag från skolan iallafall... Kände mig mycket sämre i halsen idag när jag vaknade. Så jag blir hemma idag och kryar på mig, så kommer jag nog till skolan imorn.
Missar idrott, engelska, hemkunskap och so.. Inte så illa iallafall. Men jag kommer nog ikapp (får vi hoppas)

Igår iallafall, så var jag på gården lite med Hanna, Ilias och Kirill.. Haha!
Hanna och Ilias satt och typ bråkade om mig.. Jag höll på att garva ihjäl mig xD 
"Hon är MIN!!", "Nej! Hon är mest min!""Vi har fler minnen!", "Spela roll, hon är ändå mest MIN!!" 
Haha, dom är ju bara för roliga ;D
Men jaa.. vad ska jag göra idag då.. Får typ sitta inne och titta på tv, spela gitarr och så ska jag faktiskt få sushi till lunch :D
Mahahah!
Men nu ska jag lära mig några nya sånger på gitarren :)
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0