sista inlägget på en vecka!

god morgon allihoppa..
har precis för en halvtimme sen ungefär fått reda på att vi ska åka till bjurs klockan två, så pappa kommer och hämtar mig halv 1, så jag ska väl dricka upp min oboy sen så kommer typ han.
inte på så bra humör, eftersom jag vaknade klockan 20 i 12 pga att pappa ringde mig och sa att vi skulle åka klockan två.. det förstörde min dag eftersom jag hade planerat att få träffa ilias bästavän som man inte kommer få träffa på mer än två veckor! kommer ha ett helvete!!
menmen... sånt får man ju leva med! det värsta var bara att jag drömde om nånting sånt här liknande i natt!!
men nu ska jag inte lägga ner min ilska på ett inlägg.

så jag säger bara att det här blir sista inlägget på en vecka ungefär.. nästa inlägg från mig kommer ni nog få måndagen den 11e, den dagen då jag börjar i skolan :/  
ni som har mitt nummer måste såklart messa och ringa, för jag kommer sakna alla!
speciellt en redan saknad bästavän ilias!!
 
menmen.. nu drar jag så ha det så bra!!

puss~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0