så där jah..

nu har har jag gjort allting på min lista, eller ja.. förutom att se på tv klockan 9 ;) men det kanske är för att klockan inte är 9 än ;p haha, du är smart felicia ;D

kom iallafall nyss ut från dushen, riktigt skönt (:
ska förmodligen ringa ina snart och kolla hur det blir imorn, och så kan man ju ringa och hanna eftersom hon är med i planerna också ;p sen ska jag typ ner och äta, sen kolla på glee ;D
men nu måste jag hurry up så..
ha det så bra, pusspuss


slänger in en bild på min söta, älskade och STORT saknade bästavän ellen :)
vi måste träffas snart gumman, det var allt för längesen


Kommentarer
Postat av: ellen

gudja! :o

saknar dig fetamycket!! <3

2010-01-16 @ 11:57:02
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0