oupsi!!

ojojoj!!
glömde skriva ett inlägg förut, så det första blir väl nu antar jag ;D
Vaknade av att pappa ringde mig kvart i 11, kände att jag hade jätteont i halsen och kunde knappt prata..
Men så låg jag kvar och läste lite -bara för att jag är så duktig- sen så gick jag ner och gjorde en kopp te.
Sen nu så sitter jag här och funderar på ad jag ska göra idag.. Det verkar som att det blir en 'bara vara hemma' dag idag, eftersom jag har ont i halsen och så måste jag nog plugga lite till matteprov på tisdag.
Sen kanske lite ikväll så kanske jag drar till gården, beror på om nån annan vill dit också.
Men nu ska jag nog klä på mig lite.
Hörs senare, pöss

ps. fortsätt kommentera!!


mina fina flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0