Nya slingor snart

Halluuu!§

Mamma ringde nyss och jupp... Vi drar iväg till Carro (mammas kompiis) och slingar lite blondare idag ♥
Har så mycket mörkare utväxt nu, så det blir nog jättebra (Y) ;D <3

/Ina


Slänger in lite urgamla bilder ^^

 Hahah !

Tjejer, vet ni hur mycket jag saknar er?
Alla dagar, alla skratt, alla minnen.
Gud! ju mer jag tänker på det inser jag att vi aldrig umgås
längre! Visst...Hanna jag och Felicia träffa ju typ, hehe
varje dag. Men amanda! Vi träffas ju typ aldrig längre!
Och emma..! Herregud..! jag har träffat dig EN GÅNG på ett HELT år!
K A TA S T R O F !
vi får inte komma ifrån varandra tjejjor <3
Ni betyder MEST !♥


Kommentarer
Postat av: felicia

INA!! av alla bilder på mig och du tar den värsta :O det är också K A T A S T O R F !

2010-01-05 @ 20:55:52
URL: http://feliciaoina.blogg.se/
Postat av: felicia

INA! av alla bilder på mig och du tar den värsta ;O

det är också K A T A S T R O F !

2010-01-05 @ 20:59:32
URL: http://feliciaoina.blogg.se/
Postat av: felicia

oj trodde min data lagga xD haha! tydligen inte :P

2010-01-05 @ 21:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0