ny blogg!

Hej allihoppa!
Har typ precis kollat på "Min stora feta grekiska semester" med mamma och pelle,
den var faktiskt jättebra och rekomenderas verkligen!
Ska kolla lite med fanny för jag ska faktiskt göra en egen blogg!
Sorry ina men så blir det!!

felicialiljegren.blogg.se
felicialiljegren.blogg.se
felicialiljegren.blogg.se
felicialiljegren.blogg.se
felicialiljegren.blogg.se
felicialiljegren.blogg.se
felicialiljegren.blogg.se

det blir nya adressen för min blogg, hoppas bloggläsarna stannar hos den också!
Den är inte helt färdig än så länge, men jag ska kolla med Fanny hur det går med header och sånt.
Annars nu så ska jag försöka få tag på en person som verkar helt pist off på mig av nån anledning, svarar inte på sms eller gb:n och tog bort min rel på pea helt plötsligt.. Hm..?
Aja..
Ha det så bra, puss!


otroligt gammal bild på mig och bror som tog 2007 i spanien.
Älskar dig mest av allt annat på jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0