leverköttel..? :$

Tjenare!
Kom ganska nyss hem från sollentuna centrum, köpte ingenting förutom en frapino eftersom jag inte hade pengar till det :p
Var där med frida (fritiof), filippa (lippa) och nela :)
Vi gjorde inte så mycket, fikade och gick runt typ..

I skolan så har det väl varit okejj, var hos skolsköterskan för att kolla min knöl bakom örat. Var typ nån leverköttel eller vad hon kallade det.. Vet inte riktigt varför jag har fått den med det kan bero på mitt öronexem så kanske jag har fått nån inflammation eller nåt. Så jag fick lite tips om hur jag ska tävtta rent och lufta det och sånt där.. Så jag hoppas att det går över snart.

Men nu ska jag käka lite, duscha, plugga lite tyska och sen ringa hanna!
Så ha det så bra!


lippa och fritiof på promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0