Kort dag imorrn. YEEESS!

HALLUUI!

Idag så typ började man morgonen med att vakna kvart i åtta, bussen skulle gå 08.52...Men yes! Självklart missade man den med ca...2 meter? Jupp....JÄVLA BUSS ! jajaj....så jag fick ta 607:an och sen typ gå i en evighet (typ?) till 613 så man kom typ 15 minuter sent. HEHE...bra start på veckan?
A, men då hade vi iallafall engelska. Assså gud vilken lätt grupp jag går i asså ! HAH!<3
Sen hade jag typ SO, spanska, lunch, svenska och på idrotten hoppade vi höjdhopp....Hehe, behöver inte nämna hur högt (höhö...lågt) jag hoppade men aa ^^

Och efter skolan var det bara att dra till cheerleadingen =)

Aa, och ímorgon så är värsta chill dagen för mig !!... Börjar 9.25 och slutar 13.05 haha, härligt? YEAH! ;D
Då ska jag typ hämta lillebrorsan på dagis och sen ska jag och sötnowsen baka kolakackor ;P

Men nu ska jag sova,
God natt´, sov gött!
/Ina
 Kolakakor? Haha...får se om våra ser likadana ut ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0