KOOM HEEM !

halluu !♥

Har precis varit barnvakt åt lillebrorsan. Söt liten unge det där!
Men aa.. Nu började jag tänkta lite, och shiiit!
I övermorgon börjar skolan !
Usch!, orkar verkligen inte med det just nu. Asså shit, då måste man ju börja använda hjärnan igen ! ;)
Asså visst vill jag ju självklart träffa dom saknade vännerna igen, men aa.. VILL JU HA LOV !!;)

Idag ska jag väl inte göra så värst mycket, va jag vet... Är ganska trött och såå (:


Gurk!: om du ser det här så vill jag bara säga, KOM HEM !!<3
Du måste vara hemma på fredag när du SKA komma till våran skola!
Saknar dig mest sötnöt!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: felicia

haha, försöker så gott jag kan! menmen.. pengar är tydligen ett stort problem enligt papa! ;O

2010-01-05 @ 20:58:03
URL: http://feliciaoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0