klant morsa ;D

Har riktig dålig fantasi om vad jag ska skriva om just nu, men kan väl iallafall bara berätta att nu har jag hunnit klätt på mig, sminkat mig och gjort halva matteläxan. Så har jag hunnit fixa lite i mitt rum med kläder som låg på golvet och sånt.. Rätt så stolt faktiskt. Vet inte vad jag ska hitta på nu faktiskt, kanske sätta på nån film eller nåt.. Istället för att bara sitta här och dra ut på tiden och lyssna på gamla sofijah låtar.
Sen klockan 4 så ska jag få gå på spa :D det var överraskningen som min klantiga mamma hade skrivigt i kalendern.. Haha!
Nej nu ska jag stänga av den här dumburken.
Ha det bra, puss


det är inte lätt,
jag har fallit ner i hålet
där jag inte vet vem jag är längre
men jag försöker,
jag kämpar för min egen skull,
jag ska klara det här,
jag är en stark person inom mig,
det vet jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0