JAG VILL HEM!!!

hejhej allihoppa :)
sitter för tillfället hos farmor och farfar i bjurs, fick låna datan lite :)
men aa.. vad har jag gjort då, åka skidor i backen med styvmor ;) haha :p
det ända jag vill nu faktiskt är att få åka hem till sollentuna! men om jag flörtar lite med pappa kanske han kan fixa en bussbiljett till mig så jag kan pka buss från falun till stockholm på torsdag ;D men det är INTE säkert!
ska kolla med honom snart, när han har kommit ut från bastun ;p hehe!!
imorn så blir det väl backen igen tror jag väl.. sen så ska vi typ bowla med marres systers familj, hmm.. KUUL!
men jaja.. nu ska vi väl typ käka lite snart ;)
men ha det så bra, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0