hostattack!

Kom hem från skolan för ett tag, har varit en rätt så lång dag fast ändå så gick den väldigt snabbt!
Höhö, hur nu det gick till ? ;) Vad har hänt mer idag då? Hm.. Juste.. Vi hade matteprov. Det gick väl sådär för mig ibörjan för jag fick värsta hostanfallet så jag gick ut från klassrummet så att jag fick hosta ut mig lite, så gick jag in.. men det blev bara värre. Så frågade jag Catherine om jag fick gå ut och sätta mig och göra provet istället så att jag inte skulle störa dom andra. Så jag fick sitta utanför jag göra klart medans jag hostade på, haha!
Men annars så gick det bra på provet, tror jag :$
Men nu när styvmor eller far kommer hem så blir det säkert middag, sen ska jag nog ta en dusch!
Så ni får ha det så bra så länge.. Puss
ska döda ina för bilden som hon la upp "inlägget innan" FY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0