hos hanna!

god morgon!
eller nja.. kanske inte rätta ordet :p vaknade halv 10 för att pappa tyckte att jag skulle vända om dygnet lite mer :p höhö, kan vä inte säga att det gick så bra xD jag gick upp typ 11 ändå för att jag låg och segade mig och läste min bok: Om jag kunde drömma (första twilight boken)
och sen så gjorde jag mig iordning för att jag ville till hanna, dels för att umgås och dels för att jag verkligen ville prata med nån som verkligen förstår mig sånna här tider då man inte är nöjd med sig själv.. att bara få lixom prata ut om allt som jag bär inom mig, det är ju inte lätt dirket :/

menmen.. vem sa att livet var enkelt lixom..?
men nu ska vi väl försöka öppna oss för varandra lite, haha!
ha det bra, vi får väl hoppas på ett till inlägg senare..
PÖSS


hittade en ganska gammal bild på hannas data.. tihi, gulligt..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0