Hiss eller Diss





Nånting som jag verkligen måste "hissa" är sängar. Helst nybäddade också, jag menar.. hur skönt är det inte bara att få komma hem efter en lång dag, och bara krypa ner i sängen! Jag bara älskar sängar, som man bara kan ligga i och typ kolla på tv/film, bara ligga och mysa eller varför inte sova i den ;D haha! Jag beundrar verkligen den personen som uppfann sängen.

 
Sen måste jag också hissa julafton. Man får vara med familjen en hel dag, man får presenter även fast man inte fyller år. Och stämningen när man sitter och kollar på Kalle Anka. Asså jag bara älskar det! Att få gå runt och vara fin, äta hur mycket god mat som helst och aa.. Love it!


Och sist så måste jag faktiskt hissa min tröja från bikbok, jag vet att några (hanna och ina) tycker att jag har på mig den jämt och ständigt och att det verkar lite äckligt.. Men nej det har jag faktiskt inte ;) Visst, jag har den ganska ofta när den är ren för den är så himmla skön, sen så kanske det verkar så för att man ser bilder när jag har den hela tiden, men det är också för att den är så snygg ;D Det är verkligen mitt favoritplagg och bästa köpet jag någonsin har gjort på kläder.





-kanske inte den bästa bilden då men..-
Jag måste verkligen klaga på sånna här tjejer som man hör i publiken på idol som bara skriker, och inte bara när det är andra som jublar, utan när dom pratar så hör man massa skrik i bakrunden. Skulle bara vilja gå dit och klappa till dom! Det förstår lixom hela stämningen, nej usch! Ibland känner jag bara att jag skulle vilja stänga av deras röster så man hör vad dom säger/sjunger. Små fjortisar som bara vill ha uppmärksamhet och höras i tv, nej usch.. Sånt gillar jag inte! 


Jag vet, det låter säkert helt dumt som helst, men jag hatar när det snöar. Jag älskar snön när den ligger vit och fin på marken, och kanske när man sitter inomhus och kollar ut på när det snöar så kan det vara jättemysigt. Men när man är ute och t.ex går till bussen så snöar det in överallt och det känns som att benen ska bli is och brytas av.. Haha! jag vet att det låter helt stört men det är en sak som jag verkligen hatar! Jag fryser typ aldrig när den ligger på marken och när det är typ 15- grader men när det snöar, nej usch!

så, det var allt jag kom på. Nu tänkte jag höra med Vendela om hon kanske vill fälja med till täby och kolla på New Moon! Har verkligen jättelust att se den ;D
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om de snöar in överallt kanske man kan knäppa jackan och så typ då ra!

2010-01-17 @ 11:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0