hehe!

HALLU!
Nu är jag hemma från slingningen, blev jättenöjd och så... Kanske lägger in lite bilder imorgon, om jag pallar (HAHA!)

Men aa... nu har jag så himla tråkit så jag tänkte göra en grej som gurk gjorde i mitten av december.
Hehee! lite efter?<3






Ta fram mobilen.
Bläddra ner till det tionde smset i inkorgen.
svara sedan på frågorna här nedan. Svaren ska vara det svaret
som stod i ditt tionde sms. Du fortsätter och gör samma sak när du svarar på dom andra frågorna.
Bläddrar ner 10 sms till..


Vad stod det i smset som berörde dig mest ? - oki<3

om den killen du gillade skulle berätta att han gillade dig vad skulle du svara? - haha,ja är så duktig :)<3

Vad gör du nu ? - haha, såklart vi har alltid "skitkul" ;O


Vilken är din favorit låt ? - va bra! :D :P <33


Om du kommer försent till skolan vad säger du då till 'fröken ? - När kommer du hem?

Varför läser du bloggar ? - asså jag vill verkligen ringa men vill inte att mina föräldrar ska vakna...

Om du skulle vunnit 3000000 kr vad skulle du säga då ? - Min syster använder den.

Varför har man ett namn egentligen ? - damp :D

Vad gör du om helgerna då ? - det vet jag inte heller <33

Vad säger du i telefon när någon busringer ? - jag skämta alltså du kan ju inte humor ;) :P <3

Vad säger du när fröken skäller ut dig ? - tror jag heter du ina ?<3

Vad säger du för ursäkt när du skolkat ? - okejj, asså jag är inte riktigt klar. Mamma tvingar mig äta frukost "/ <33

Om du fick säga en sak i ditt liv vad skulle det vara ? - är inloggad :P <33  

Vad gör du om du ser en som gråter ? - haha, stackare :P<33

Vad heter den bästa filmen ? -  Tjoo va händer då? :D

Vad är din idol ? - för att jag är sjuk?

Vad ska du göra imorgon ? - Gott nytt år allesammans ;)<3

Om du skulle träffa din största idol, vad skulle du säga till henne/honom ? - Döda mig! xP

Vad heter du på facebook ? -braa!!!


Säg en sista kommentar på den hära listan, men bara något nödvändigt ! - Kan inte ringa nu (:



Haha, men nu ska jag kolla klart på stolthet och fördom.
Så gullig film!<3


Kommentarer
Postat av: amanda

hahah, vissa saker passade in perfekt.

2010-01-06 @ 01:46:36
URL: http://mandahammarlund.blogg.se/
Postat av: felicia

haha, håller med ;) <3

2010-01-09 @ 18:27:09
URL: http://feliciaoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0