god morgon!

cha cha bloggen!
haha, Felicia och Hanna här ;)
Förlåt för att jag inte skrev igår, men det blev lite sent ute med ilias, sebbe, anton, kirill, danne och oscar plus att Hannas mamma lackade på Hanna och var nära på att ge henne utegångsförbud :$
Fast Annika är ju som hon alltid har varit hon.. ;p
Sen så var vi uppe ett tag och sen somnade jag efter ett tag av hannas babbel ;) haha, ovanligt..

Men nu ska vi typ klä på oss lite, sen ska vi typ äta frukost. Sen vid typ tolv så ska hanna på dans så då sticker jag hem och fixar lite, sen drar jag till sollentuna centrum med typ nela och kristin, sen så kommer nog hanna efter sin dans :)
Sen ikväll så ska jag, mamma och pelle till mammas kompis mari (som färgade håret på mig) och fira henne för hon fyller år imorn.
Men nu måste vi skynda oss lite..
Puss&Kram

ps. min fina syster Frida Jansson (fridaajansson.blogg.se) fyller 16 år idag ;D Och Anton Goossens fyller tonåring :)
Alla grattar :D


Kommentarer
Postat av: frida

tack gummsan!

2010-01-23 @ 12:49:16
URL: http://fridaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0