namnsdag idag

god morgon allihoppa :)

har nyss gjort mig klar för skolan, alltså klätt på mig, ätit frukost och sminkat mig. och idag har jag faktiskt inte plattat håret :D rätt så stolt, men jag tänke att jag måste tagga ner lite med den eftersom jag bara sliter och sliter med mitt hår så..
men igår så var jag och hanna på gården, vi hade först lite trevligt där med anton och sen kom ilias och sebbe dit också. jag spelade biljard mot ilias (första gången) haha, jag var SÄMST!! och aa, sen så behövde hanna gå hem så då ringde jag mamma också så hon kunde hämta mig :) sen så åkte vi bara hem, och jag kollade lite på tv sen gick jag upp och la mig.
men nu ska jag snart sticka till bussen, skriver när jag har kommit hem efter skolan.
Puss §

ps. JAG HAR NAMNSDAG IDAG ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0