FY FELICIA!

helluu!
nyss kommit hem, och jag vet inte avd det har varit med mig på sista tiden.. men den här veckan varje dag jag har kommit hem så blir jag jättegodis sugen.. dock inte så bra eftersom jag verkligen behöver tänka på vad jag äter eftersom jag ska ge ett försök till med att gå ner ett eller två kilon! men ändå så sitter jag och typ äter massor med choklad! INTE BRA, FY FELICIA! 
men iallafall, ska byta om till ridkläder typ nu och sticka till stallet!
vi hörs -kanske- när jag har kommit hem ;)


~ignorera att det ser ut som om jag har röd-oranget hår~
ni får en dagens outfit idag, bara för att jag är så snäll :)
svart linne, gina
lång kofta, gina
jeansleggings, gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0