'

HALLUUU!

Idag vacknade jag vid tio typ (?) hos gurki. Eftersom jag och hanna skulle till mörbyskolan på öppet hos o innan dess skulle vi hämta upp Amanda. I mörby gick vi typ bara runt lite och kollade, vet fortfarande inte vad jag ska göra nästa år, ska jag byta skola? Gå kvar? äh, har länge på mig att tänka ;P

Men a, efter att vi kommit hem från mörbyskolan så åkte jag till min farmor och farfar eftersom farfar fyllde år.
Alla kusinerna var där så, nej... inte lungt!

HAH! men nu sitter jag i min säng och har precis ätit middag.  Och har precis också kollat in våran bloggstatistik.
Yeeeyyy!, fortsätt att besöka ;)

Hahah, tack alla sööta som gör det.

ÄLSKAR ER!
/Ina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0