hemlängtan, på riktigt!

tjänaah!!
sitter nu för tillfället hos marres syster och pratar i telefon med hanna banana ;)
haha hon sitter och pratar om sitt lilla ragg, haha kan ta ett tag ;D

idag har man iallafall först varit på en promenad med styvmor och min käre far.. haha!
fyfan, hatar att vara ute och gå med mycket kläder när det är mycket snö.. usch!!
så har man också varit och bowlat med marres syster familj.. hahah!
det gick åt helvete xD haha, när alla andra hade mellan 27-60 poäng så hade jag typ 7.. haha!

sen var vi och åt på nån resturang med god mat!
sen åkte vi hit, och skaväl förmodligen åka till roliga ica maxi, eftersom marre hade sagt att jag skulle få köpa nån twilight-bok som jag kan börja läsa, haha eftersom alla säger att dom är så bra :P höhö!

nej men nu har jag skrivigt för mycket :p haha!
får se om jag åker hem på torsdag eller inte, hoppas på det.. menmen "det kostar ju pengar"- pappa
har faktiskt riktig hemlängtan! inte bara efter kompisar och sånt utan hela alltet! sollentuna, kärrdal!
att bara få lixom känna att vara hemma! på riktigt!
pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0