Möblerat om!

Tjuuh!
Nu har jag varit jätteduktig. Jag har möblerat om mitt rum och sorterat necessärer i smink, smycken, går grejer och salvor, deo och parfym och sånt :) Riktigt stolt faktiskt! ;D
Imorgon så känner jag att jag måste till skolan, även fast jag har jätteont i halsen och att jag säkert kommer få en dunder förkylning. Men på måndagar så är det ett måste för mig att gå till skolan, så att man vet vad som händer, och läxor och sånt där. Inte för att jag vill ha läxor men om man kommer på fredagen och inte har gjort läxorna (som man inte fick) så får lärarna damp!

Annars har jag inget planerat i veckan, men på lördag så ska jag nog till sollentuna centrum och kolla runt lite eftersom det är sån här "skoldag" så då kommer det säkert vara fler där man känner ;)
Men nu ska jag faktiskt sätta mig i min säng och läsa lite ;) Sen nog kolla på The Hills
 
jag är fast!


Jag bara älskar att möblera om mitt rum, det blir lixom helt nytt :D

Men nu får jag tacka för mig, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0