skola imorgon!

nu sitter man för tillfället och gör inte så mycket, typ tänker på imorn när det är första dan i skolan..
och chattar med frida hultsten :) hihi, vi är ju roliga ;p
men idag så har man varit med fina hanna, vi har faktiskt inte gjort så mycket.. typ suttit och försökt komma på saker som jag kan göra för att åka mitt självförtroende och typ suttit vid datan x) haha! sen gick jag hem för hon skulle på träning, så nu har jag precis ätit middag och snart ska jag typ prova marres skridskor för att se om dom passar mig så kan jag isåfall ha dom om vi åker mer skridskor i skolan ;p sen ska jag typ packa väskan lite till imorn.. har inte fattat riktigt själv att det är skola imorn, vilket kommer vara jobbigare att gå upp imorn bitti klockan halv 7 -.-
men nu ska jag fortsätta att nörda mig på internet och förmodligen spela lite gitarr :)
ha det så bra..
PÖSS!


drogar låten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0