twilight inlägg, haha!

har kommit till mamma nu, fast det var ett tag men aa..
gör inte så mycket, typ sitter och äter lite godis och deppar för att jag ska vara i bjurs en HEL vecka, riktigt segt faktiskt. kommer hem lixom dagen innan skolan! ganska så pist of på det faktiskt!
och guuud vad jag har lust att se Twilight och New moon just nu, det är lixom filmer som verkigen talar till en! man kan lixom aldrig få för mycket!
även fast jag såg den precis innan jag åkte från hanna, plus igår.. öhh... natt ;p
men nu ska jag ner och äta lite kräftor ;)
så får ni lite bilder också :)



GUD VAD JAG HAR LUST ATT SE!!!


har faktiskt ganska stor lust att börja läsa bäckerna! ;p


tårar kommer när jag hör denna vackra låt!


en till fin låt som jag bara ÄLSKAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0