Bra humör idag :D

Tjäänaah ;D
Är faktiskt på riktigt bra humör idag, ingen aning om varför.. Bara är det lixom :p
Men idag så började man 10 över 9 och tog bussen med nela, david och ilias :)
Sen så har jag gårr igenom dagen lixom fortsatt glad och hostig. Fick värsta hostanfallen två gånger på so:n så jag fick gå ut ur klassrummet.. Höhö (a)
Men sen så slutade man 3 fick sluta 10 miuter för tidigt eftersom vi jobbade så bra ;) 
Så man tog bussen med nela och ilias som fickspringa fort som fäen för att hinna med bussen :p
Men nu så ska jag typ göra lite läxor, en no grej som jag inte blev klar med och tyska grejerna!
Sen så ska jag typ ta lite gröt, eller nåt för jag är hungrig som fäen (för att jag inte åt nån lunch)
Sen ska jag typ gå till hanna, sen så går nog jag, hanna och ina ner till gården för kvällen :)
Så det blir nog inte så bra uppdatering! 
Men ni får ha det bra ändå ;)
PUSS!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0