ÄNTLIGEN HELG !!!' hahah

HALLUIII !§


Nu har jag precis kommit hem från skolan, tråkig dag idag också... ;)
haha, ovanligt ? öhm, nej

Idag vaknade jag kvart över 6, skulle duscha innan skolish också så aa....Tog den sena bussen idag (7.37) och kom självklart försent till matten, great ! höhöl, inte för att det gör någonting men jaja (:
Hade som sagt matte idag, S E T, engelska, spanska och tråkigaste so:n. Ingenting speciellt hände väl idag ? typ inte... haha! :P

Men a, helgens planer ser ut såhär:


*träning i Blackeberg
*äta
*disco på gårds (nån som kommer?)
*Hem till mormor och morfar vid typ 22.
*sova där
*på lördag ska jag sova jättelänge :P
*sen ska jag till issa med malin,lollo och hanna också
*Vi ska flumma hela natten precis som förra gången x)
*typ slagga där
*söndag så ska jag typ först hem en kortis
*sen träning i Gustav Vasa skolan
*SOVA !

hahah....bra helg? (a) <3


Men nu ska jag typ, hmm....göra någonting ! HAHHA !'
/Ina 


'BARA FÖR ATT JAG LÄNGTAR SÅ SJUKT MYCKET TILL SOMMAREN, OCH FÖR ATT JAG SAKNAR MIN EMMA ANDERSSON MER ÄN MEST  !<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0