SAKNAR BÄSTAVÄN!!!

tjenatjena bloggen.
idag har man haft en låååång dag.
först gick man upp halv 8, och år frukost och det gammla vanliga.
sen så kom bussen 08:43 och så träffade man filippa å och frida när dom gick på på djupdal :p
sen när vi skulle av så öppnades inte dörrarna så vi fick gå fram en bit. och då stängdes dom precis haha.
vi bah:
- NEEEEJ VI SKA AAAAV !!!! haha han bah:
- jaha, ska ni också av här.
haha det var kul. sen när man kom till skolan så träffade vi julia syster.
hehe, jag och julia kallar varandra för systrar. hehe, lång historia som jag tyvärr inte orkar berätta.
hehe, men sen så första lektionen så hade vi matte, och då fick jag så jävla ont i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! men sen sa Catherine att jag skulle prata med skolsyster, så jag gick med henne och pratade och det slutatde med att jag försökte gå på NOn också. men då så blev det typ värra så jag blev så yr att jag typ såg fläckar när jag läste. inte så behagligt kan man ju säga. så det slutade med att efter NOn så åkte jag hem och Pritam (NO lärare) lovade att sjukanmäla mig. så jag ringade mammi och berättade att jag var på väg hem och vad som hade hänt. och hon var ändå på väg hem så hon skulle göra nudlar åt mig :) så jag åt nudlar och sen så drack jag en kopp te :) sen så typ fixade jag med min mapp i sängen och sånt där.
sen så kollade jag lite på busstider för jag kände mig mycket bättre så jag ville gå på ridningen så jag åkte till stallet med nela :) idag skulle vi hoppa, och jag fick maverick. ganska seg när vi skulle hoppa men annars gick det väl bra :) så träffade man ju frida och filippa å eftersom dom rider innan oss (: <3 men efter vi hade ridit och jag hade ryktat och smörjt träns så åkte jag, nela och mamma hem.
sen så typ duschade jag när jag kom hem och aa... sen kom kristian (pelles son) och ida (hans flickvän) och då åt vi sen middag och nu sitter jag här och typ chattar med ilias :p men nu måste jag dra.

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 4/9-09

svart linne, mammas.
grå hoodtröja "BÅSTAD", från nån affär i båstad.
svarta jeansleggings, från Cubus.
hår: plattat.
smycken: En hår snodd på höger arm
smink: mascara.

ingen dagens låt idag.

ps. JAG SAKNAR MIG HANNA LINDBERG SÅ HIMMLA MYCKET! ÖNSKAR ATT ALLT KUNDE BLI SOM FÖRR!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0