utskällning för ingenting.

tjenatjena bloggen.
idag har man haft en ganska trevlig dag faktiskt.
vaknade klockan 07:30 av ett alarm :p
var AAAASSSS trött, menmen... går man i skolan så gör man.
så jag gick upp och klädde på mig och gjorde det jag brukar göra på morgonen.
sen gick jag till bussen :p kom till skolan typ 10 i 9 först hade jag idrott som första lektion.
haha, det gick inte så bra för mig, julia och filippa å. haha, vi skulle göra nån origenterings grej,
haha och vi fattade typ ingenting och var typ klara sist :p haha!
men efter det att ha duschat och sånt där så hade gick vi till ica för julia ville köpa risifrutti och en "pucko" för hon var så hungrig. men efter det så hade vi matte med nån vikarie. och eftersom hon skulle ha nån annan lektion så vi slutade en halvtimme tidigare så ja... vi hade lite rast :p men efter det så hade vi lunch, det blev typ nån falukorv med pulvermos. ganska okejj.... men efter det så hade vi svenska, då typ kollade vi på askungen. haha! vi håller på med sagor så vi såg halva teknade "askungen" haha! men det gick väl också bra :)
men efter det så hade vi engelska, kom inte ihåg vad vi gjorde. typ pratade :p
sen hade vi lite mentorstid och livskunskap, då fick vi göra typ "nutidskryss" fast på engelska.
haha, jag och min maxim (han som jag sitter berdvid) hade bara 6 rätt av 12 haha!
fattar inte att emma och acke kunde ha alla rätt, det var typ as svåra frågor! haha, kanske lite värre för dom som är blonda också :p men efter det så slutade vi, en halvtimme en vad vi skulle ha slutat :p 
så då gick jag, julia och filip till ica, haha och julia gjorde typ nåt "damp ljud" haha! så jävla roligt.
men vid ica träffade man ilias, kirill och salloum. hälsade väl på dom och gick in i affären. sen ville dom ha pengar, men jag hade inte. fast då så typ försökte dom kolla i min väska, haha! så då typ "skrek" jag lite.
sen så kom typ nån "personal" fram till oss och sa typ "kan ni inte vara lite lugnare här i affären, alla som handlar vill ju inte höra massa ovsäsen" så vi typ "okej..." sen gick jag iväg med julia för hon skulle välja vad hon ville köpa, då kom den där killen fram igen och sa typ "aa, nu kan du gå ut" till mig jag bah "vah..?" han typ "ja men du ska ju inte handla här verkar det som, och dom som inte handlar behöver inte vara här inne" då sa julia typ "men asså hon väntar på mig" han bah "ja, men det är ju hon som stökar till här så..." så jag fick lite tok damp inuti mig själv men gick bara ut och förbi honom utan att säga nåt. han trodde att det var jag som hade gjort allt när det var dom andra som typ försökte ta min väska. fyfan!!!
men sen så kom typ ilias ut och så stog vi där och pratade lite, men sen när julia kom så sa vi hej då.
sen ropade salloum typ "felicia, kom" jag bah "varför?" han bah "men kom..." och nånting mer som jag inte hörde jag bah "hör inte....!" sen gick jag, julia och filip där ifrån. haha, julia tyckte typ att salloum var lite läskig.
förstår jag eftersom han har förändrats en del sen kärrdalsskolan tiderna :$ men sen gick vi till bussen och jaa...
satte oss på bussen. haha! ;) sen så satt vi tre och pratade en del, så vad händer... jo felicia glömmer hoppa av på sin station :p haha! men jag gick av vid "sofielundsskolan" hehe, så filip och julia tyckte jag var lite seg :p
haha! men så jag gick hem och så kokade jag nudlar åt mig själv, sen kollade jag på "wild child"
hehe, rolig och bra!  sen så när den var slut så var jag ute och joggade, eftersom jag vill bli smalare, så nu ska jag verkligen ta tag i dit här. jag ska äta mindre godis, jag ska vara ute och spring på tisdagar och torsdagar efter skolan, och på onsdagar och fredagar har jag dans och ridning. vill verkligen känna mig nöjd med min kropp.
men efter det så tog jag en dusch och sen klädde jag på mig lite myskläder. sen gick jag ner och åt middag.
vi åt krabba, jättegott men ganska svårt att få ut köttet! men efter det så gick jag upp hit och satte mig vid datan, och nu börjar jag bli lite trött så jag får väl avsluta det så här.

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 15/9-09 (dagen)

blått linne, från BikBok
svart kofta, snodd från mammas garderob x)
mörkblå jeanstights, från BikBok
hår: plattat.
smink: puder, mascara.

FELCIA OUTFIT 15/9-09 (efter dusch)

Gurko linne, från ina och hanna
gråa mjukisbyxor, Lager 157
grå kofta, från BikBok
hår: orört!
smink: typ bortsköljd mascara ;)

dagens låtar:
olivia olson - Sunny, väldigt fin :)
olivia olson - over you, också väldigt bra.
olivia olson - I'm Yours (cover) hon gör den så himmla bra!
olivia olson - Your Friend, älskar alla hennes låtar och älskar hennes röst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0