missa bussen.

tjenatjena bloggen.
jag sa ju att det inte skulle bli nåt bolggande hos pappa.
men datan funkar, fast det var nåt med nåt himmla grafikkort som det är fel på.
så det är rosa ränder över skärmen xD haha!
men iaf dagen idag såg ut så här:
vaknade kvart i 7. JAG VAR VERKLIGEN STOR DÖÖÖD!!
så jag kunde knappt prata med pappa. men iaf så jag åt frukost, klädde på mig, plattade håret (vilket inte blev så bra), sminkade och sånt där. sen klockan halv gick jag ut och väntade på vendela.
men eftersom att hon inte hade kommit efter 6 minuter så skickade jag ett sms och sa att jag gick till bussen utan henne. men då svarade hon att hon var på bron, så jag väntade på henne lite. men sen när hon kom så såg jag att våran buss stog där nere. jag bah:
- vendela, nu åker våran buss.
vendela - men det kan vara 33 bussen som är sen.
jag- aa, fast jag tror inte det.
sen när vi kom ner så visade det sig att det hade varit våran buss, så jag sa typ AAAH JAG SKA DÖDA DIG VENDELA !!!!! haha, jaa that's us! :p men så vi tog nästa.
haha, och när bussen körde så typ flög vendela på mig. haha!
jag bah VENDELA! du skämmer ut mig. haha! och hon typ fortsatte att skratta.
haha lilla tönt ;) men så när vi kom till skolan så gick hon till flaggstolpen (hon skulle till barnens ö)
så det sista jag sa till henne var:
hejdå hatar dig ! haha vi är typ som syskon. bråkar alltid :p
så min första lektion var svenska, och jag kommer inte ihåg så mycket vad vi gjorde där. haha!
men andra lektionen var engelska, och då jobbade vi lite i grafik boken. och aa... pratade engelska x)
sen hade vi lunch, det blev nån gulschgryta typ. har ätit godare men ja... det är ju skolans mat så att...
sen efter lunch rasten så hade vi tyska, jag har med dom jag känner: kirill, nela, filip, filipe, julia syster, filippa I, astrid, emma och aa typ några från nya klassen ;) men ja det gick väl bra ;) men sen efter det så hade vi matte, haha och jag, julia, filippa I och ebba visste inte att alla hade gått in så vi satt där utanför och väntade :p
haha, så när vi öppnade dörren satt alla där redan, vi bah: OJ!!
haha, så jaa... kanske inte var det bästa vi har gjort (: men det gick iaf ganska bra på matten :D men efter det så skulle vi haft SO men ingvar var sjuk, så den lektionen blev inställd. så jag slutade 20 över 2 :D
så jag och nela gick till busshållsplatsen och kollade när bussen skulle komma. fast 607an skulle komma om typ 5 min, så på vägen till yxvägen så träffade vi ilias och kirill, så då fick dom en varsin kram. haha fast inte av nela. för hon är så snål, haha nej då driver bara x) men iaf sen åkte vi hem till oss och när jag kom hem så satte jag mig här :D och nu börjar bli lite hungrig :p hehe, men nu ska jag typ ta en frukt så...

Pusspuss

love felicia'


FELICIA OUTFIT 7/9-09

blått linne, från BikBok.
mörkblåa jeansleggings, från BikBok.
hår: plattat. (fast nu flätor med vitt hårband)
smink: mascara, foundation och puder.

dagens låtar:

Erik Hassle - Hurtful, bäst som vanligt.
Jesse McCartney - So Just You Know, hur bra som helst.
Cacada - Evacuate the dancefloor, ÄLSKAR DEN VERKLIEGN SITTER OCH DANSAR TYP haha!

ps. tack fanny för nya header :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0