skolfoto!

tjatja bloggen.
hoppas ni har haft en bra dag.
så här såg iaf min dag ut.
vaknade klockan 20 över 7 för pappa skickade sms till mig. den jäveln!
haha, men iaf så jag gick upp och klädde på mig och jaa... som vanligt åt frukost, plattade håret, sminkade mig och massa sånt där ni vet...
sen så kollade jag lite på tv och slappade bara, sen gick jag till bussen som gick 08:43.
och första lektionen hade vi idrott. men efter jag hade sprungit typ 30 meter så mådde jag skit illa och blev yr i huvet. ingen aning om varför, menmen så jag fick sitta på bänken en hel lektion och kolla på vad dom andra gjorde. hehe, så roligt hade jag ! hehe, men efter jag hade bytt om så mådde jag lite bättre :)
men efter det så hade vi matte, och då fick vi matteläxa... USCH!!! sånt gillar vi inte!!
men efter det så hade vi lunch, det blev... det blev... juste vi åt pasta med köttfärssås. ganska gott.
efter lunchen och rasten så hade vi svenska, och då jobbade vi bara med substantiv och massa tråkigt!
sen efter svenskan så hade vi engelska. och typ pratade om gruppen "Queen" hehe... roligt.  NOT!
men efter engelskan så tog vi klassfoto. jag hade på mig:

en svart tubtopp, gina tricot
mörkblåa jeanstight, Bikbok
en svart stickad sjal, Bikbok

hoppas det blev bra! och jag fick stå första gången i mitt liv på ett glassfoto!!! :D haha jag kanske inte är såå mycket dvärg som jag säger :D haha !
men efter vi hade fått ta portrett blider så fick vi gå hem, så jag fick typ gå hem halv 4 när vi skulle ha slutat 5 över 4. så det var bra. 
så jag tog bussen hem, med filippa, frida och filip.
fast filippa och frida gick av vid djupdal, och sen gick jag av vis sollentuna vallen.
så filip fick åka själv. hehe !
men nu ska jag bara skriva det sista. sen efter maten ska jag och mamma ha lite myskväll för pelle äter inte hemma idag :)

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 1/9-09

svart tubtopp, från gina tricot
mörkblåa jeantights, från BikBok
smycken: ett armband med vitarunda pärlor.
hår: plattat, och nyslingat (igår)
smink: mascara, foundation och filippas puder :p

dagens låtar: (som jag sjunger på)

Erik Hassle - Hurtful
Enrique Iglesias - Hero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0