är man blond så är man!

tjatja bloggen :)
hoppas ni har haft en trevlig dag. det har iaf jag och den såg ut så här:
jag vaknade halv 8 och då som vanligt gick jag upp och åt frukost, klädde på mig, plattade håret, sminkade mig och ja ni vet... sånt där ;) sen gick jag till bussen och den kom kvart över 9 ungefär. så då när jag kom till skolan så hade vi först idrott 09:35. då så typ spelade vi nån frisbeesak. och så spelade vi lite fotboll. haha mitt lag förlorade på båda. haha, kanske för att jag inte var så hjälpsam, hehe var inte så duktig :p men efter idrotten så skulle vi ha haft engelska, men vi hade mer som ett litet typ "info" sak. så vi fick skriva ner lite saker i våran "dairy" eller kalender som eleverna säger. sen hade vi lunch. haha båda kul, och tråkig. jag, julia, filippa å och filippa i skulle driva lite med frida när hon gick och hämtade macka. och då så la vi, salt, peppar, en potatis och en morot i hennes mjölk. hahaha! och då så kom typ rektorn och skällde på julia, för det var typ hon som la i allt, fast vi sa ju också att hon skulle göra det. men så typ babblade han om att hon gjorde fel och att han skulle prata med hennes mentorer (våra också men ja...) men så vi fick lite dålit samvete allihoppa, men så ville vi prata med Catherine (våran ena mentor) om det som hade hänt så vi typ sprang runt i hela skolan och letade efter henne! hehe, men vi hittade inte henne. men sen hade vi musik och då sa Eva (våran musiklärare) att hon skulle hjälpa oss att hitta henne. men på musiken spelade vi lite trummor och lite gitarr :D men efter musiken så hade vi SO och jag, filippa å, julia och frida trodde vi började 20 i 3 men vi började tre, så när vi stog vid klassrummet var ingen där. så vi sprang runt i hela skolan och letade efter Ingvar (So lärare) men hittade inte honom heller. sen märkte vi att vi började klockan 3. haha! men på SOn skulle vi typ hålla på med kartor och typ grader och massa sånt haha. det var kul för vi sa typ att vi inte skulle lära oss nånting till Ingvar ha bah:

- Jo, men jag ska lära er så bra så att när ni går ut ur nian så kommer nog alla ha VG och MVG.
Jag -haha, lycka till. kolla här jag är blond. INTE LÄTT!!!


haha så då började typ alla as garva åt mig :p hehe. men sen efter det så slutade vi. 10 i 4.
då tog jag, filippa å, frida, julia och filip bussen hem tillsammans. fast filippa å och frida gick av vid djupdal. haha. frida sprang efter bussen (några meter) haha, och jag, julia och filip typ as garvade åt henne. sen när jag skulle av så försökte jag och spring efter bussen (kom inte så många meter heller) haha och filip och julia typ as garvade åt mig (: hehe, det var inte så smart att sprnga eftersom mitt skavsår fick typ lite (konstiga ontryck) så jag typ haltade vägen hem. och när jag hade gått en bit så körde pappa förbi och vinkade, hihi. men sen när jag kom hem så satte jag mig vid datan och aa.. gjorde det som man brukar göra vid datan. men nu måste jag göra matte och svenska läxa. BLÄÄ!!!

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 3/9-09

svart linne med pärlor, från trukiet.
en grå "BÅSTAD" tröja, från typ luxery (eller nåt)
mörkblåa jeanstights, från Gina Tricot
hår: plattat med julias hårspray.
smink: mascara.

dagens låt:

Michael Jackson - The Way You Make Me Feel, inte för att jag var en direkt "beundrare" till honom. men vi har den på dansen så då hade jag fått den i skallen, annars ganska svängig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0