adios amigos ! ♥

tjabba bloggen.
nu har jag nyss lärt mig "hallelujah" på gitarr :D
eller jaa... nästa iaf. iaf så här såg min dag ut.
jag vaknade 20 över 7 av väckarklockan, fan jag ska döda den en vacker dag.
och jaa... gick upp, klädde på mig, åt frukost, plattade håret, sminkade mig och borstade tänderna och sånt :D
sen gick jag till bussen när det var dags ombytt tilll gympakläder. men nej...
vi skulle ha idrott första lektionen men så satt det en lapp att man inte skulle vara ombytt.
och så var det låst så jag kunde inte gå in och byta om "/
men ja... på idrotten så skulle vi gå 2 km. haha alla bah:
-ÅHHH GUUD VAD LÅNGT!
hehe och jag och julia bah:
- Vaah? skojar ni. det är ingenting :p haha!
men så på den rundan gick jag med julia, filippa å, frida, nela och aa lite olika :P men typ alltid med julia (min syster) men efter gympan så bytte jag om, sen skulle vi ha matte. och jaa... vi jobbade bara i boken och det gick bra. och juste... idag skulle alla väga och mäta sig hos sjuksyster. hehe jag var 1,53 (DVÄRG! jag vet) och vad jag vägde tänker jag tyvärr itne berätta. jag berättar mycket här, men inte saker som är för privata!
sorry, men efter det så hade vi lunch, det blev panerad fisk. haha inte min favorit direkt, så jag testade att ha grillkrydda på... haha filippa å bah GUUD VAD ÄCKLIGT fast det var jättegott, haha! enligt mig iaf.
sen hade vi rast och efter det så hade vi svenska, då fick vi typ skriva om typ "olika sorts sagor" och massa sånt.
så vi fick sitta och skriv i ungefär en timme. haha... as tråkigt men jaja...
men efter det så hade vi engelska, och då jobbade vi lite i "Champion" och och lyssnade på ett kappitel.
så ja... det väl och hyfsat bra. efter en kort rast efter det så hade vi mentorstid, då fick vi typ prata om skolans regler och så skulle vi göra ett stort "regelpapper" så skulle vi skriva alla regler på ett stort papper.
så skulle vi göra så att det skulle se lite "roligare" ut. haha... tog ett tag så vi fick inte nån livskunskap. fast det var inräknat, men i slutet på den lektionen fick vi reda på vilka vi skulle sova med på klassresan :)
jag fick sova med dom jag hade önskat:

Frida
Filippa Å
Filippa I
Michaela
Julia

typ den bästa rumsfördelningen EVER! haha enligt oss ;)
men efter det så slutade vi 16:05 (som sagt, långa dagar) och då gick jag, Nela, Julia och Sofie till... åhh gud vad heter det då.... aja där man hyr filmer, dit gick vi för att köpa godis till imorrn till klassresan (för det var billigt godis där :P) haha, så det blev typ lösviktsgodis för 32 kronor sen inne på ica en choklad kaka för 6 kronor (hur billigt som helst) i kiosken är en som är mindre brukar kosta 15 kronor. så jaa... som sagt det är jävligt billigt!
men efter vi hade köpt det så åkte julia och sofie mot sollentuna stationhållet och jag och nela åkte kärrdalshållet hem. och när jag kom hem hit så försökte jag lära mig hallelujah på gitarr och sen skrev jag blogg inlägget :D

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 8/9-09

svart vanlig tröja, ärvd från frida syster (ONLY)
svarta jeansleggings, från Cubus
svart stickad sjal, från BikBok
hår: plattat (fast nu en toffs)
smink: bara lite mscara och lite puder över några (MÅNGA) finnar.

dagens låtar:

Cascada - Evacuate the dancefloor, hör bäst som helst!
Petter - logiskt, haha den där jävla marre sjöng på den igår och nu har fått den i huvet ! :p

ps. imorrn drar jag till barnens ö med klassen (onsdag - torsdag) nås på mobilen, men inget blogginlägg på onsdagen. kanske kanske kanske.... på torsdagen :p ADIOS AMIGOS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0