varför?

tjääänaaa!!!
idag har jag inte gjort så mycket, mer än det här:
vaknade klockan kvart i 7, gick upp och klädde på mig och sånt dära...
sen så gick jag typ ner och släppte ut hunden, fast han ville inte gå ut den kinkiga muppen.
haha, sen tog man bussen till skolan 07:43 och kom till skolan typ 10 i.
och där träffade man ju frida, filippa å, filippa i, nela och min syster julia :) haha.
då hade vi först svenska, gick väl bra det. sen hade vi engelska med john, läste i champion 6.
efter det hade vi rast och sen lunch, det blev ris och torr lax med ett glas jummet vatten till.
haha, sen hade vi B-språk och idag var det första gången vi fick testa på spanska.
hehe, det gick bra, fick typ lära oss "jag heter..." "jag bor..." och massa sånt där ;) hade nån vikarie som inte kunde få ner världskartan, hon tog typ nån sopborste och försökte få ner den.
medans vi satt och typ skratta åt henne :p
men sen efter det så hade vi ingen NO eftersom Pritam var sjuk :D så då spelade typ jag, filippa å, filippa i, frida, filip, julia och nela lite "king" haha tills filippa å kom på att hon inte hade sin NO lektion inställd.
så hon fick lite damp och sprang runt som ett jag vet inte vad... haha!
men sen så satt vi i koridoren i resten av 1 timme och kvarten som vi hade, haha vilken mening ;)
men sen så hade vi matte, också med nån vikarie eftersom catherine var sjuk.
och då så typ... spelade vi massa tärningsspel, haha jag vann flest gången över nela :) STOLT!
fast ändå inte, eftersom jag har tur i spel så har jag ju inte det i kärlek vilket stör mig eftersom jag verkligen skulle vilja ha nån att älska på det sättet, att ha nån att krama om. har inte haft det på ett tag faktiskt :(
det är nånting jag saknar i mitt liv. kärlek på det sättet!
men jaja, kan inte skriva mer om det för då kommer jag börja böla!
men efter matten så hade vi SO, så jävla tråkigt.
fick typ kolla på var det var för grader på olika platser i kartor,
med typ sånna här longituderr och jaa... ni vet det så kallade minnet :$ (:
haha, men som turvar var det våran sista lektion innan vi slutade halv 4.
så då åkte jag hem, kollade lite grejer på facebook och övadematteläxa och gjorde klart några sidor i champion 6.
sen så spelade jag lite gitarr, och fyfan vad deppig jag blev.
orkar verkligen inte med det här, jag har verkligen inget självförtroeende kvar.
varför kan jag vara så stark och säker när jag är själv, men så svag och osäker när jag är med andra.
varför? varför kan alla andra sjunga ut stark och högt medans jag typ bara sjunger svagt och lågt, men när jag är själv bara typ skriker jag när jag sjunger. varför kan inte jag få lite självtro, kan inte några dela med sig lite?
fattar verkligen inte, allt var så lätt när man gick hos dagmamman upptill trean, men efter det har allt bara blivigt svårare och svårare. jag har tappat... väldigt många barndomsvänner som jag har haft förut.
nu så typ existrar inte dom i hjärnan längre. jag vill bara få allt som förut, jag vill inte ta mitt liv eller nåt sånt. men jag vill bara ha det lite lättare i livet, det är väl ändå inte så mycket att begära?
men jaja. därför belv jag lite gladare när oliver, lova och tusse (malin lovas kompis) kom hit för att äta middag med oss. det fick mig på lite bättre humör, sen så åt vi middag. typ tackos fast med kykling istället för köttfärs.
väldigt gott! :D men nu sitter jag här och ja... gör inte så mycket.
såå...

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 14/9-09

svart t-shirt (Text: Who's that girl), inas.
ljusa jeanslegging, Vero Moda
Vitt brett flätat midjeskärp, från Gina Tricot
hår: plattat.
smink: mascara, foundation, puder.

dagens låt:
Ron Pope - A Drop In The Ocean, så himmla vacker. Påminner mig om lättare tider när den här låten var den ända jag lyssnade på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0