lördag och söndag.

hejhej, det blev inget blogginlägg igår så det här är för både idag och igår.

Lördag-

när jag hade vaknat så pratade jag med hanna i telefon och vi planerade att vi skulle göra nånting tillsammans. fast också med lollo och issa (hannas nya kompisar i skarpäng) så vi GICK till Täby (långt) och så typ när vi kom dit så satte vi vid datan och gjorde några roliga videos. haha, och så busringde vi till deras kompisar oboy (oscar), jacke och nicklas. haha det var kul. men sen ville dom träffa oss vid skarpängskolan. fast vi träffades vid ica.
haha, hanna, lollo och issa hade stor vit T-shirt, short och keps på sig, med solglasögon och fejkade fräknar med kajal. haha och jag var lite udda så jag hade mitt svarta linne, en guldig som issa hade sytt, som gick upp till midjan. sen hade jag en svart peruk och små blåa solglasögon. haha jag såg förjävlig ut :p sen så hade vi alla bh:n utan för tröjan. haha typ ALLA glodde på oss när vi gick förbi. men sen träffade vi dom och så följde vi efter dom ett tag. fast sen tröttnade vi så vi gick tillbaka till ica och köpte en varsin glass :D och när vi var på väg ut så kan ni inte ana vem jag och issa såg: Johan Rheborg. han gick förbi oss men det var bara jag och issa som såg att det var han. haha så jag sa till hanna bah:
- guuud!! såg du inte vem det var?
- vah? vem?
issa- åhh!!! det var ju han... han du vet.
jag- han i "Hjäp!" han som typ var sura på alla.
hanna- jaha.... nej ofta det var han.
lollo- nej men det var inte han jag lovar.
jag och issa- joo! det var visst han, gud vad coolt.

men så vi väntade utanför eftersom han nån gång skulle komma ut från ica.
sen när han kom ut och gick förbi os så följde vi efter honom lite diskret. sen sa issa:
- är det du som är med i "Hjälp!"
han tvekade lite innan men sen så:
- aa... det är jag.
sen när han hade gått in i sin bil så vi bah:
-AAAAAHHHH!!!! GUUUD VAAD COOOOOLT!!! hahaha! jag det var ganska coolt.
sen när vi gick hem så typ gick vi och sa:
- VI HAR TRÄFFAT KENNY STAAARFIGHTER!!!! :D:D:D:D:D

haha ja så uppspelta var vi :p
men sen när vi hade kommit tillbax till issa så bytte jag och hanna om sen så gick vi hem till henne eftersom hon skulle till nette. så hanna följde med mig till busstationen och där träffade vi nette :D
sen följde jag med dom när dom skulle hyra film. dom hyrde "PS. I Love You" den är riktigt bra :D
men sen tog jag bussen hem och jag sa hejdå till nette och hanna (: <3
sen när jag kom hem så åt vi lite, sen gick jag upp och kollade på "family guy" och några andra program.
sen satte jag på "A Cinderella Story" jättebra film. sen typ klockan halv tolv så ringer min mobil.

Jag- aa hallå!
Ilias- hej kan du ringa upp mig, det är ilias.
Jag- ehh... ja visst!

så jag ringer upp honom. och så typ säger han att han inte har några pengar på sin mobil så han kunde inte svara på sms (för jag hade typ skickat ett innan till han) så jag bah okejj. sen så typ undrade han om jag och hanna fortfarande var bästakompisar eftersom vi inte går i samma skolor och sånt där :) och så pratade vi en del eftersom vi har blivigt ganska bra kompisar :) <3 menjaja... nu till söndagen.

Söndag-

jag vaknade typ halv 10 eftersom vi skulle iväg till mari och resten. så jag gick upp och gjorde det vanliga.
åt frukost, klädde på mig, sminkade mig och aa... sen när jag var klar med att öva på nya dansen eftersom jag ska börja i en bättre grupp så åkte vi till mari, danne, lilla hannah och simon. hannah blev jätteglad när jag kom så hon skulle visa mig allting. haha hon är ju bara för söt. :D men sen efter hon hade visat mig allting så åkte vi iväg till nåt ställe som det var nåt flygplans uppvisning eller nåt. haha, jättekul!! host host!
men när vi kom dit såh jag en skiiit söt kille, typ i min ålder, kanske nåt år äldre. som jag fick lite ögonkontakt med en stund :D sen så kollade båda bort. haha, sen efter vi hade gått runt där ett tag så var vi på väg tillbax, då såg jag den där killen igen, och då fick vi ögonkontakt typ HUR länge som helst typ. sen kollade båda bort igen. efter vi hade gått en bit så kollade vi båda bak på varandra samtidigt. haha, lite generad blev man ju (aa) men sen gick vi till bilden och då kramade vi om alla och sen åkte vi hem :D och juste, när vi åkte hem såg vi att det typ att det hade blivigt vattenhöjning (stavning?) i nån liten sjö, så det var en bil som hade vatten typ halvvägs upp. jag visar en bild sen så får ni se. men när vi kommit hem så tog jag en korv och en skål nudlar för jag var VRÅLHUNGRIG, så det var väldigt gott. sen så packade jag eftersom jag ska till pappa. då blir det tyvärr inget bloggande :( eftersom vår data har pajat. :( kanske om pappa har fixat det. men... räkna inte med det :p haha.
men sen satte jag mig vid datan och skrev det här och aa... och fanny (lilladidas.blogg.se) lovar att hon ska göra en ny header :D älskar dig fanny !

Pusspuss

love felicia'
 

FELICIA OUTFIT 6/9-09
svart linne med pärlor, från turkiet.
mörkblåa jeansleggings, från BikBok.
grå "BÅSTAD" tröja, från båstad.
hår: plattat.
smink: Foundation, Puder, Mascara och lite kajal (som typ har gått bort), läppglans.

dagens låt:

Cascada - Evacuate The Dancefloor, LOOVEEE IIIT!!!!

OUPS!

ps. drar till barnens ö med klassen från onsdag till torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0