jag älskar er flickor.

hejhej bloggen.
nu har jag inte skrivigt på några dagar.
men iaf, på barnens ö hade vi väldigt roligt,
haha jag fick paddla kanot första gången i hela mitt liv, haha gick väl inte så bra.
först "körde" jag in i bryggan sen så "körde" jag in i vassen och så fastnade jag där ett tag :p
haha, ja ni vet är man blond så är man. men igår så hade jag, hanna och ina nallebjörnskväll.
vi hade aas kul, så kollade vi på "Yes Man" haha så jävla rolig :p
och då klädde vi ut oss lite också, så först var jag "Rock Chic" sen ett typ lejon.
och hanna var först "den vackra" sen en apa (enligt mig)
och ina var först "den bästa" (ville hon kalla sig själv) och sen en typ bulle :P
haha. men på dagen så köpte jag ett par skor, som jag tänkte ha lite på hösten hade jag tänkt.
jättesköna, visar bilder sen.
men iaf idag så har man väl inte hunnit med så mycket efter som klockan bara är 20 över 1.
men först vacknade jag 20 över 10 AAS trött, men så jag gick upp på toa.
sen gick jag tillbaka till sängen ingen och försökte att inte väcka hanna och ina som fortfarande låg och sov.
men sen sömnade jag om igen, sen vacknade jag av några röster, och då hade jag hamnat på golvet.
haha, jaa... jag vaknade på golvet :p
men sen så efter vi hade kollat på tv ett tag så gick vi ner och åt frukost, och lite innan det så ringde det på dörren. så jag gick ner och öppnade, där stog det nån gammal gubbe med lila kläder och en gul keps som sa:
- Hej, är pappa hemma?
- nej, sa jag och tänkte att han menade pelle.
- Nehe, är mamma hemma då.
- ehh... nej tyvärr.
- Okej, tack ändå.
då stängde jag dörren och sa hejdå.
sen efter ett tag så ser jag hanna och inte honom utan för våran veranda (inte på våran tomt) men så stog han där och typ grävde, ingen aninfg varför. vi tyckte att det var lite skumt, men sen så brydde vi oss inte och så satte vi oss och åt frukost. sen efter vi hade ätit så var han borta.
då gick vi ut och kollade var det var han hade grävt, så såg vi bara att det var typ lite uppröjt jord.
så vi tänkte "ähh... vad kan det va lixom?"
men sen så kom Annika (hannas mamma) och hämtade upp ina och hanna eftersom dom skulle på cheer.
så då gick jag in till mig, och då ringde telefonen och det var mamma.
och då berättade jag om gubben i lila kläder och gul keps, hon tyckte också att det var lite läskigt och skumt :$
men hon sa att hon var på väg hem. och efter det så städa jag i mitt rum eftersom det låg kläder över hela golvet och smink över hela skrivbordet. hehe, jaa sånt händer när felicia, ina och hanna är i farten :p
haha, men sen efter det så satte jag mig här.
och jo juste, nu är det så här att felicia liljegren har skaffat facebook.
så där kommer man säkert att nås, så blå vän nu suckers!
men nu ska jag ladda upp lite bilder.

Bak ifrån Text: Chilie och Tomato, Nallebjörnarna , kläder jag fick av bästusarna igår som födelsedags present (sen)

Fram. Text: Gurko!
Shorts, från Secilien

 Jag som "lejon.
Tröja: Gurko tröjan jag fick.
Gråa Mjukisbyxor.
Smink: gulögonskugga (mycket), glitter, foundation, puder, mascara, kajal och läppglans.
hår: två höga toffsar som är tuperade (stavning), vitt hårband

ag som "rock chic"

Inas tröja, text (Who's that girl)
Ljusa jeansleggings, Vero Moda.
Smink: Mascara, Kajal, Foundation, Puder.
Hår: plattat och lite tuperat (syns inte)

 Alla tre.
Hanna "den vackra"
Svart tröja, från sisters (min)
Mörkblåa jeansleggings, från Gina Tricot (mina)
Hår: tog lite hår från sidan och satte upp med en klämma(jag gjorde)
Smink: Vit ögon skugga, lite vit kanten, ljusbrun på och lite mörkare upptill , mascara, foundtation, puder (jag sminkade)

Ina "den bästa"
typ "korall orange" linne, från BikBok (mitt)
vanliga jeans, från INGEN ANING inte mina.
hår: plattat och utsläppt.
Smink: samma som hanna utan foudation och med läppglans. (jag sminkade)

och mig har jag redan beskrivit.

suddig bild men jaja...

Hanna "apan"
"BÅSTAD" tröja, min.
mörkblåa mjukisshorts, från ingen aning.
hår: två höga toffsar med VÄLDIGT mycket tupering av ina.
smink: Mycket ljusblå ögon skugga med glitter och annars samma som förut.

Ina "bullen"
samma linne.
gråa mjukisshorts, Secilien (samma som mig)
hår: två "bullar"
smink: Mörkrosa ögonskugga (mycket) med roda glitter och också samma som förut.

och mig har jag redan beskrivit.



Vi myser och kollar på "yes man" med ostbågar och chipsskålar i knät :p

skorna jag köpte, stolt över fyndet :D

ps. för fler bilder kolla på min facebook sida.

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 13/9-09

svart T-shirt, Inas som hon glömde ;) (som jag hade som "Rock Chic"
ljusa jeantights, Vero Moda
hår: plattat :)
Smink: idag nöjer jag mig bara med mascara och puder.
Parfym: DKNY (gröna)
Skor: mina nya, har inne för dom är såå sköna!

ingen dagens låt idag. ;)

nu ska jag dra till min bror (om han är hemma) och hämta två filmer han har bränt till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0