Galaxen imorrn.

hejhej bloggen.
idag har det varigt en ganska bra dag.
efter jag hade skrivigt det inlägget innan så typ fixade jag lite saker.
sen tog jag bussen till edsbergs sportfelt. samma buss som filip och julia till och med.
haha, sen vid djupdal kom filippa å och frida också ;) haha filip tog typ loss ett huvudstöd som satt löst, haha sen la han den i sin väska. ingen aning om varför :$ haha sen så när det kom upp "Edsbergs sportfelt" skrek filip i hela bussen "HÄR SKA VI AV!!!!" hahaha, fyfan vad vi garva. typ alla i bussen kollade på oss :p
men sen hade vi gympa, och vi skulle orientera! usch! haha, jag och nela gick lite vilse typ :p
men annars var det väl aasss tråkigt! sen när vi hade kommit till skolan så hade vi engelska, fast det blev typ lite "info" och så var det typ vi skulle göra nåt rollspel som vi skulle vara klara med vecka 42, då blev jag, frida, julia, filip och jonathan i grupp. var väl en bra grupp. men vi tänkte iaf göra "dom tre små grisarna och den stora stygga vargen" haha! så mogna är vi. men så skulle jag, julia och filip vara dom små grisarna och frida skulle vara typ "grismamman" och jonathan vargen. haha, sen så blev det lite skrattanfall för mig och frida för att filip satte sig på julia, asså inte så satte sig men... ja ni fattar. men julia tyckte inte det var lika kul. så hon verkade lite deppig på mig och frida ett tag. så på musiken var jag också lite deppig. dels för det och dels för att det inte gick så bra för mig att sjunga för att jag var ledsen. men efter jag, nela och julia hade spelat trummor så kändes det lite bättre. men efter det så hade vi SO!!! typ allas hatämne! men då så typ gjorde vi klart lite saker och sånt.
sen var dagen slut, man åkte buss med julia och filip och det sista man hör innan man går av är att filip ropar.
"nu ska felicia gå vid sollentunavallen" men sen när man kom hem kollade man på en film, sen gick jag ut och sprang en liten bit. kändes välsigt bra. sen gjorde jag lite styrka, sit ups, armhävningar och upphopp.
sen strechade jag lite. sen åt vi middag, pelles koldolmar. hur gott som helst.
men sen gick man upp hit och skrev :) men nu så ska jag kolla lite vad jag ska ha på mig på gx imorrn, har verkligen ingen aning. ska dit med julia, filippa i, filippa å och frida. vi ska ha det BÄST!
men nu måste jag dra.

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 17/9-09 (dagen)

korallorange linne, från BikBok
svarta vanliga tights, typ från Lindex
grå mjukiskofta, från BikBok
hår: plattat
smink: puder och mascara

FELICIA OUTFIT 17/9-09 (efter joggingtur)

Gurko linne, från hanna och ina.
rosavit rutig "skjorta" knyten runt "bysten", ärvd från syster frida
gråa mjukisbyxor, från Lager 157
hår: plattat.
smink: lite mer mascara men samma puder.

dagens låt:
Miley Cyrus - Party In The USA, haha nela den jävlen har smittat mig! typ hennes favoritlåt så nu har jag börjat lyssna på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0