snodde från ellen the pellen.

hejhej, nu hade jag så tråkigt så jag snodde en liten rolig sak från ellens blogg ;)

Om mig:
Namn: 
Felicia Liljegren
Piercing: I öronen
Smeknamn: Flojso, Lisa, Flojs, Gurko, Fillan
Syskon: Världens bästa storebror oliver. bonus syster frida :D
Sysselsättning: bloggen, kompisar, ridning, sång, dans
Hårfärg: äkta blondin
Ögonfärg: blå, fast nu mer typ grå/grön
Favorit färg: typ... vet inte.
Favorit maträtt: kyckling och sushi

Senaste: 
låt du hörde:
 Big Ali & Dollarman - Hit The Floor (The Power) lyssnar nu.
kramade: julia, på bussen.
Person du träffade: marre  
Person du fick sms från: malin <3
köpta saken: typ godis ;) (jävla tjockis)
Person du träffade sist: fortfarande marre ;)
person du pratade i telefon sist: annika (hannas mamma)
mat du åt: fisk (middag)
dricka: mjölk ;)
Känsla: lite trött, annars ganska okej. 
Glädje: idag.
iliska: idag på massa fjortisar i skolan (visar det inte)
djur du träffade: musse :D (min hund) 

Senaste person som du: 
var ute på stan med: 
pappa, marre, frida, daniel, hanna (grönan)
delade drink med: öhh.... kommer inte ihåg.
Skällde på dig: typ pappa, ni vet att städa rum. inte nåt som felicia gillar.
Skrattade åt: filippa i <3 
blev glad av: 
julia lind, hade inte träffat henne på ett långt tag :) <3

Kärlek: 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: 
vet inte, ibland kanske :$
Är du kär: inte helt säker :$
Har du varit kär fast inte berättat det för personen: haha, typ MÅNGA!
Vart tillsammans med en fast inte varit kär i den: mm... fast typ i 6års ;)
Varit kär på riktigt: o ja!
Playat något: aa, för det låter ju verkligen nåt jag skulle göra :$

trivs du:
Med ditt hem: 
aa , skulle vilja ha lite mer kläder, eller okejj MYCKET mer kläder. annars bra.
I din skola: jaa, förutom alla fjortisar som tror att dom äger allt och alla. 
Med dina kompisar: ja, annars skulle dom ju inte va mina kompisar ;)
Med din familj: älskar hela mina familj <3
I ditt liv: nja... för det mesta.
I fotbolslaget: spelar inte
I dansgruppen: O ja!

Övrigt:
Vad ser du om du tittar åt höger:
 tv
morgon eller nattmänniska: natt människa ;)
Är du kittlig: driver du med mig eller. går knappt att nudda mig.
Snarkar du: hehe... kanske ibland ;)
Hur många kuddar sover du med: tre/två
Vad drömmer du mest, mardrömmar eller lyckliga drömmar: lyckliga ;D
Vad för väder är det hemma hos dig just nu: lite kväll såå... int direkt nåt väder. 
Sista du sa högt: jag sjöng :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0