PALLAR INTE !

Hej,
idag vaknade jag typ kvart i åtta, skulle möta de andra halv nio vid bommen (stavas..?) men cyklarna.
Så jag fick jäklit bråttom, klädde på mig gympakläder (rosa linne och sofiaflickorna byxor) sminkade mig, gjorde flätor och åt frukost.
Rätt tråkig morgon och var PISS TRÖTT!
cyklade men de andra och kom till skolan i ganska god tid,
hade gympa först (trodde vi) men nehe, TEORI! (stavas..?) så alla var ombytta och sånt och sen bara- "nej, ni ska va i G3 och ha teori" JÄVLA PISS DAVID (idrottsläraren).
aa. men sen så typ hade vi svenska och franska, gick väl hyfsat tkr jah, men sen åt vi lunch, blev fil för mig (och typ alla andra i hela skolan) eftersom det var blaskig fiskgrattäng med morotsbittar i.
På rasten så sprang vi (johanna,anna,hanna och jag) efter hannas "bästavänner" haha, den tjejen asså.
men dom heter iaf Daniel och Robert (även kallade Daniella och PerRobert) hihi, stackars killar.
sen hade jag matte. ligger på tal 134 (ganska långt fram med tankte på att linnea ligger på tal 87, robert på 106 och hanna på 103 *stolt unge*) men hade värsta vikarien som var skit läskig ! haha.
Sen hade jag typ Svenska (IGEN!) och So. Slutade 15.15 !

Men nu sitter jag bara och sover (nästan) och aa, gör ingenting.
Är så sjukt trött! PALLAR INTE GÅ I SKOLAN!!!

Ina
^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0