idol idol idol....

god kväll allihoppa,

just nu sitter jag här i min nya jacka och har nyss pratat med min fader i telefon,
och det hade gått bra på operationen som han hade gjort idag med sitt knä,
men dom hade märkt nu eller gansaka nydligen att det har blödigt igenom bandaget.
yschysch. men sen har jag kollat på idol, gud alla tjejer är så grymt bra. men dom som jag gillade mest ikväll var faktiskt Erika, Clara, och Moa :) så grymt härliga röster. och nu sitter jag och kollar på killarna från igår på tv4.se/idol eftersom jag missade det igår. dom är faktiskt också väldigt bra, men jag längtar tills jag får se Erik Grönwall :D men det är väl säkert imorrn bara för att jag ska bort på tjejkväll imorrn på kärrdalsgården.
men får kolla på det på datan ;) men imorrn kväll så ska jag göra aniskts behandling, manikyr, klippa lite toppar kanske och jaa... resten får vi väl se. men det är det jag har bestämt. men nu ska jag kolla lite extra på lite idol avsnitt.

Pusspuss

kärlek från felicia'

 Min kvällsoutfit + jackan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0