HEJDÅ!!

Hej bloggkompisar,<3
Om man skrollar (stavning?) ner lite på denna sida, ser man att jag inte har skrivit på JÄTTElänge, eller tja, sen den 14 augusti för att vara exakt.
men aa, det kändes som ett bra tillfälle nu när man precis gjort klart typ hälften av alla miljoner läxor

Läxor vecka...(?) (nån som vet?)

matte läxa 2 sidor
svenska läxa läs 35 sidor ur äventyrsveckan
no läxa lära sig 16 material som man ofta använder
engelska läxa glosor
                     text


Idag vacknade jag typ klockan sju, då va jag DÖD! asså serriöst !!
då klädde jag på mig
vitt (skolavslutnings) linne från nån affär
gråa jeans (trasiga) från bikbok
addidas tröja från stadium


jag sminkade mig, borstade mitt hår och åt frukost.
men eftersom det regnade så fick jag åka bil med johan, hanna,sebastian (johans mamma) och dennis till skolan.
Vi hade idrott då vi gjorde typ fotbolls-brännboll (orkar inte förklara), svenska, språk, lunch, svenska (igen) och so. TRÅKIGT!!

men aja, nu ligger läget till såhär att jag åker till sicilien på fredag (om två dagar) och stannar till natten mot tisdagen, ska bli as-skönt!
sakna mig inte för mkt <3


Kram och hejdå
/Ina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0