GX IKVÄLL :D

hejhej bloggen.
nu är klockan 5 i 1.
slutade 12 idag, fast jag åkte hem och år lunch istället för att äta i skolan.
ungefär hela dan har det bara varit massa planering om ikväll.
haha, jag har typ ingen aning om vad jag ska ha på mig :$ HJÄÄÄLP!!!!
men jag ska kolla lite vad julia ska ha på sig och så ;)
men nu ska jag kolla lite när jag ska åka till stallet med nela.
sen ska jag äta upp mina nudlar och byta om ;)
men jaa... vi ska väl ha det ganska så bäst ikväll då.
och jag tänker iaf ha skitkul och så tänker jag inte missa nåt roligt som jag gjorde sist det var gårds...
men jag kommer nog känna mig ganska liten :p eftersom det var upptill 9or :p
haha! men nu ska jag äta och sen ska jag fixa mig iordning lite ;)

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 18/8-09

korall orange linne, från BikBok
Grå "BÅSTAD" tröja, nån affär i båstad.
mörkblå jeanstights, BikBok
hår: plattat.
smink: puder och mascara.

dagens låt:
Olivia Olson - All I Wan't For Christmas Is You, älskar verkligen när hon gör den! :D

bjuder på en bild från igår ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0