god morgon!

god morgon allihoppa!
nu har jag precis ätit frukost och satt på plattången.
det blev inget blogginlägg igåt tyvärr, men ibland hinner jag verkligen inte.
igår var jag i skolan, kul med kompisarna, tråkigt med lektionerna.
sen åkte jag hem och bytte om till dansen sen tog jag bussen till dansen.
dansade 17:00-18:00 sen åkte jag hem, gjorde mig lite fresch (stavning) sen så åt jag middag med mamma och pelle och sen kollade jag på idol. sen kollade vi lite på kändis djungeln, helt sjukt program enligt mig.

men nu ska jag göra mig lite iordning, sen ska jag till skolan.
blir nog ett blogginlägg efter jag har kommit hem.

Pusspuss

love felicia'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0